lørdag 3. januar 2009

Reker

Heisann IGJEN. Bloggingen min går litt i svingninger har du kanskje lagt merke til. Når jeg er i Trysil rekker jeg aldri å blogge, for der er det såå mye annet å gjøre. Når jeg kommer hjem til Elverum for en kveld og en natt, sånn som feks i dag, foretrekker jeg å slappe fullstendig av med en god film, godis og familien min. jepp, sånn som i dag. Og da kan jeg bruke reklame pausene til blogging og andre ting jeg ikke rekker ellers.
I morgen tidlig stikker jeg til trysil igjen, så da blir det antagligvis ikke så mye blogging. Men hvem vet, kanskje jeg overrasker med et kort og raskt innlegg?!

I kveld kom onkel fra USA innom en kort tur. I den annledningen ble det rekefest og Pirates of the caribbean på høyt nivå. Jack Sparrow, gaad!!!

2 kommentarer:

Ginus sa...

jasså gett, så du er en rekeunge duuaa :D ?

Elise sa...

hahahaha. ÆSJ REKUNGEN :p