søndag 4. januar 2009

Kaldt

Tenkte jeg skulle overraske med et innlegg, selv om jeg egentlig ikke har tid. Det er natt og jeg burde sove, noe jeg da ikke gjør.
I dag var det KALDT i trysil. Minus 17 grader, i morgen er det meldt minus 20. Jeg dauer! Bakken i dag var fantastisk. Nysnø fra i går, bluebird, sol og flott prepping. Hadde det ikke vært for at vi måtte gå inn å varme oss hver tredje tur, så hadde det vært en perfekt dag i bakken.


Sofe og Marte, jeg er papparazzzi med mobilcam

Etter bakken trente jeg, og dro deretter til Gjermund. Der fikk jeg deilig biff til middag, og bursdagskake som smakte skummelt godt. Han har nemlig bursdag I MORGEN (faktisk i dag, siden klokken har passert 12) og jeg har enda ikke kjøpt gave.. hjelp!?

Skriver mer om noen timer, for nå må jeg sove. Godnatt

Ingen kommentarer: