lørdag 3. januar 2009

Nyttår

Jepp, så har vi allerede kommet 3 dager inn i år 2009. Jeg har fått en fantastisk start på det nye året, sammen med mine nære og kjære. Feiringen startet med taco hos mari, i å med at kalkunen var utsolgt på butikken.. Etter at maten var spist opp, gikk vi til et annet sted for å fortsette feiringen. Klokken 12 fikk jeg nyttårskysset mitt av gjermund under en vakker og fargesprakende himmel. skulle ønske det øyeblikket aldri tok slutt.



Flere bilder fra nyttårsaften kommer senere

Første nyttårsdag dro jeg og gjermund til Elverum. Da vi kjørte opp foran huset mitt fikk vi oss en overraskelse. I hagen sto det to store elger beitende på epletrærne. heeeeeeelt normalt.

Andre nyttårsdag kjørte vi hjem igjen til Trysil, spiste middag og dro på spenst. der var det kjendistreff med både fotballspillere fra landslaget og surferosa tilstedet. sykt stoka på det ihvertfall!





Tredje nyttårsdag var det bakken for alle penga. Første dagen i ferien med en temperatur under 10 grader. Må si det var på tide, etter alle mine bønner til værgudene. Ha en fin kveld, jeg for min del skal kose meg med reker!

Ingen kommentarer: