onsdag 4. februar 2009

Avhengighet

I dag dro kjæresten min på nm, og kommer ikke hjem igjen før om 5 dager. Rart hvor avhengig man kan bli av en person. Lurer virkelig på hvordan jeg skal komme meg gjennom disse dagene. Okei, så ille er det ikke da. Hadde vært noe annet om jeg måtte ha ventet i 5 uker mellom hver gang jeg fikk sett han. Det må nemlig hun jeg bor med gjøre, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan hun holder uuut.

Avhengighet, er stikkordet. Er du avhengig av noe?

I tilegg til kjæresten min er jeg avhengig av
- å rense huden min hver kveld, for å kunne sove godt.
- sjokolade
- melk
- trening minst 2 ganger i uken, ellers føler jeg meg slapp
- min telescopic mascara og min lille søte dekstift med uleselig navn
- å pusse tennene
- vennene mine
- og alt for mye annet jeg ikke orker å skrive ned.


Kaffe, såklart! jeg er avhengig av kaffelatte

Ingen kommentarer: