mandag 26. januar 2009

Umulius

Så satt jeg her igjen da. I senga med dataen klistra fast i fanget. Planen, er å skrive mest mulig norsk i kveld (For dere som ikke har fått det med seg, så har vi fått en gigantsik oppgave vi skal levere på torsdag). Gad, jeg dauer. Tankene flyr, og før jeg vet ordet av det så har det gått en time uten at jeg har skrevet noen som helst. Kunne ikke blogger.com og facebook bare forsvunnet et par timer, sånn at jeg kunne fått gjort litt skoearbeid?

Vi sluttet på skolen klokken halv 3 i dag, og det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å sovne. Sov sov og sov frem til klokken 6. Da do jeg på trening, og kom ikke hjem før litt over halv 9. Tida flyr. Det sies at trening fører til ekstra energi sånn at man er mer opplagt og klar for nye eventyr. JEG blir først sliten, deretter får jeg konsentrasjonsproblemer og blir rastløs. Absolutt ikke en tilstand som passer inn sammen med en stor norsk oppgave. Jeg er umulig. hjelp


Jeg savner egentlig sommer

Ingen kommentarer: