mandag 12. januar 2009

Sove ise

Våknet i elverum, og tok bussen til Trysil halv 8. Sluknet med det samme jeg satte meg i buss setet, og våknet ikke før vi var fremme i Trysil. Planen var egentlig at jeg skulle rett i bakken, men istedet sovnet jeg i samme øyeblikk som gikk inn døren hjemme, og sov der til klokken halv 12. Dro på skolen til 12, der vi hadde praktisk treningsledelse, og en time norsk. Ferdig på skolen halv 3. Etter skolen hadde jeg også en plan om å trene, men det endte med at jeg snudde halvveis til spenst, og gikk hjem igjen. Sovnet enda en gang med det samme jeg satte meg på sengen hjemme, og våknet ikke før halv 5. nå har jeg akkurat laget meg grønnsaks suppe og kaffe, ihåp om at jeg skal klare å holde meg våken resten av kvelden.

Noen som har noen fler tips en kaffe, for å holde seg våken?
isåfall hadde jeg virkelig trengt noen gode råd akkurat nå. Legger ved noen bilder fra Hottuben til benny fra lørdag. Hadde ikke vært udigg å hatt en hottub på terassen jeg kunne ha hoppet opp i nå, for å si det sånn.

Ha en fin kveld, og sov godt når den tid kommer


Ingen kommentarer: