fredag 30. januar 2009

Jeg er så heldig jeg

Endelig er det helg igjen, og endelig en helg uten jobbing.
I går spiste jeg middag hos Gjermund. Skummelt god lasagne til middag, og tidenes fruktsalat med vaniljesaus til dessert. Huffameien for et luksus liv jeg lever. Stakars barna i Afrika, og stakars de menneskene som ikke klarer å spise god mat.


Jeg er verdens heldigste

Etter middagen var det rett til Lene for å vorse litt til 123 (skolefest for 1. 2. og 3. klasse). Kjempe koslig, takker være alle de skjønne jentene mine. Liker å snakke om vorset, for selve festen var en katastrofe sett fra min side (og da mener jeg ikke katastofe, som i katastrofebra).
Men nå må jeg gå å hvile meg litt. Har vist forspist meg på pizzadeig - igjen


2 kommentarer:

Erle Amdal sa...

HAHA, røde øyne er forno da?

Elise sa...

haha neisj si det du!