fredag 6. februar 2009

Sett pris på familien din

Derja, endelig hjemme igjen i Elverum. Det er rart med det, men med det samme jeg kommer inn døren her hjemme hos mamma og pappa i Elverum, får jeg en helt unik ro i kroppen. Selv når jeg stresser, føler jeg meg litt mer rolig her, enn på hyblen i Trysil.

Før jeg flyttet hjemmefra, var jeg lei av maset til både mamma, pappa, søster og bror. Jeg lengtet bort, til et liv for meg selv. Men nå, ser jeg på det på en helt annen måte. Nå setter jeg mer pris på det å kunne dele noe med familien min. Bare det å kunne sitte hjemme og se på film sammen med familien, har fått en helt annen sjarm nå, enn før. Så alle dere som fremdeles bor trygt hjemme, nyt det - for når det er over, kommer dere garantert til å savne det.

1 kommentar:

Unknown sa...

jeg savner akkurat det samme mens jeg er her borte.. glad jeg har igjen et par år hjemme hos mammaen min!