mandag 9. februar 2009

Innlegg uten tittel

MÅKTE SNØ, Står det i treningsdagboken min søndag den 9. februar. Høres kanskje ikke akkurat ut som en treningsøkt, men da jeg sto å måkte i en halvtime og ble så svett at jeg måtte inn å dusje etterpå, vil jeg kalle det en treningsøkt.

Etter dusjen dro jeg på jobb, og var ikke ferdig før klokken 2100 (sluttet egentlig klokken 8). Skylder på Danskene. Sutrete og klagete dansker, som umulig kan vite hva det vil si å være hyggelig er. Smilekurs?

Dagen i går ente allikevel godt. Gjermund hadde kommet hjem før han skulle, og reddet kvelden min som ellers hadde gått til lekser og soving. Jeg må være verdens heldigste!


I dag ble jeg vekket av solstråler som hadde smøget seg gjennom gardinsprekken og truffet meg rett i fleisen. Ok tulla, solen står opp på andre siden av huset, men hvis den hadde stått opp på min side, så hadde jeg blitt blendet. Altså, SOLSKINN! Temperaturmåleren viste minus 19 grader, så jeg var litt i tvil om jeg skulle utsette meg selv for kuldesjokket. Men, takket være Pappa sin ullgenser, 2 superundertøy bukser og gensere, en hettegenser og jakken - så merket jeg nesten ikke at det var kaldt. Bakken var fantastisk. Rett og slett fantastisk.

Hvis du vil se bilder fra Trysilfjellet i dag, så kan du klikk her.
Nå skal jeg på trening, vi tuddles

Ingen kommentarer: