lørdag 7. februar 2009

Jeg er et sovedyr

Jeg har gjort noe dumt. Jeg har tatt yndlingssangen min, eller det som før var yndlingssangen min, som vekkerklokke. Teite meg. Før kunne jeg ikke få nok av den. Nå derimot, gruer jeg meg til å høre den, nettopp fordi da vet jeg at jeg må stå opp. Jeg er et sovedyr, og sovedyr liker ikke å bli vekket. Sånn er det, og sånn kommer det alltid til å være. Sangen jeg elsket, har blitt et mareritt.
The killers - smile like you mean it. NEI!!!

Kom til trysil klokken 2 i natt, og klokken halv 8 startet konserten - for da skulle jeg på jobb. UGG, grusomt.

Etter jobb dro jeg tilbake til Elverum. Jeg kom frem klokken 17.15, og når butikkene stengte klokken 18.00 hadde jeg klart å kjøpe meg en treningsbukse, en tunika og en veske. Sprinter i shopping, HEI!


Ingen kommentarer: