fredag 13. februar 2009

Fredag den 13.

Viste du at det er 16 % mindre bilulykker fredag den 13? Så alle dere som dro hjem, eller dro på ferie i dag, bilturen var ikke noe dere hadde trengt å engstste dere for. Bussen jeg tok da jeg skulle hjem til Elverum før i dag, gikk ihvertfall ikke i grøfta. Smil

Nå sitter jeg og har akkurat forspist meg grådig (igjen) på hjemmelaget pizza og salat. Heia meg, jeg hadde lett vunnet spise-mest-pizza-på-ti-minutter-konkurransen, hvis det er noe som heter det. Men det er ferie, så det skulle bare mangle.

Er det rart jeg forspiste meg?

Resten av dagen går vel til å proppe i meg enda litt mer deiligheter. I morgen går turen til Trysil der jeg først skal i bakken, og deretter på sas hotellet med min kjære for å feire valentinesday med litt (fare for at det blir litt for mye) god mat. God valentinesday i morgen, del den med noen du har lyst til å dele den med.

Ingen kommentarer: