lørdag 24. januar 2009

Zorro

Elsker lørdager. Da har jeg en fridag fra skolen igjen, og absolutt null skole i tankene. Denne lørdagen har jeg jobbet (selv om akkurat det, ikke er det kuleste). Jobbet Fra 8 til 2. Ikke en helt normal arbeidstid, men det funket - selv om jeg slet noe grusomt med å stå opp. Var sykt mye folk i bilettluken i dag, eller ikke. Rakk å lese ut nesten en halv Henning Mankell bok iløpet av arbeidsdagen. Slå den!

Planen var egentlig at jeg skulle i burdag i kveld. Men, jeg tok et voksent valg og droppet det, siden jeg skal jobbe i morgen også. Hadde vært litt flaut, og ikke minst dårlig oppførsel av meg, om jeg hadde sovnet på jobb.

Istedet for fest og moro, ble det kos, popcorn og film hos kjæresten - noe jeg aldri får nok av. Dagens film: Zorro. sykt rå. Neste utkledningsfest er jeg lett zorro

Ingen kommentarer: