torsdag 15. januar 2009

You are the music in me-eee

Hadde ikke peiling på hva jeg skulle blogge om i dag, så da ble det rett og slett bare et bilde av min kjære, og et av oss to. Sykt kult at det ser ut som at jeg strekker meg tusen meter fremover, og har tidenes lengste hals, menmen - se på han istedet. Han er alltid flott!



Kom igrunn akkurat hjem fra spenst, etter tidenes hardeste økt - eller ikke. Men det var ihvertfall godt å komme seg litt bort fra samfunnsfagboken. Har prøve i morgen og burde egentlig sittet og nipugget hele kvelde. Prioriteringer. Jeg priorieterte trening med Gjermund istedet. Men nå må jeg fortsette lesingen, for har en liten følelse av at jeg kommer til å sovne ganske kjapt i kveld. God natt alle sammen

1 kommentar:

Camilla Didriksen sa...

Headeren din var utrolig søt :)