fredag 9. januar 2009

NOIA

Det er 9.januar, og akkurat 5 mnd til jeg fyller 18 år! Og hva skjer når man fyller 18? jo da er man myndig, kommer inn på utesteder og kan ta lappen. Herregud det er 5 måneder til jeg kan ta lappen. Har alltid tenkt at det er så avslappende lenge til, men gud, nå er det bare 5 måneder igjen. For å være ærlig begynner jeg nesten å grue meg til akkurat det. Alle veninnene mine har blitt råkjørere i bilen. De tar kjøretime etter kjøretime, pugger til teorien og snakker om når de skal ha oppkjøring. Jeg derimot, sitter på ræva inne og har rett og slett noia for å sette meg bak rattet. Er du klar over hvor mange som dør i trafikkulykker i året kanskje?!

1 kommentar:

Malion sa...

Jeg tenker akuratt det samme der! Gruer meg sykt til å ta lappen, har ikke turt å øvelses kjøre enda!