tirsdag 6. januar 2009

Kaker for alltid, og knust pepperkakehus

Jula varer helt til påskeeeeee, har jeg hørt. Og det stemmer temmelig bra - ihvertfall på kakefronten. Bestemte meg egentlig for at kakespisingen skulle være over etter forrige lørdag, men det gikk dårlig. Søndag var det bursdagskake hos Gjermund, og i dag var det kaker hjemme i Elverum. Leser på mange blogger at folk er glade julen og kakene er over, men jeg må vist være gal, for jeg får aldri nok. En dårlig egenskap. Er det noen som har det sånn som meg, at de aldri blir lei godsaker?!




Som nevnt tidligere så er det mamma sin bursdag i dag, og i den anledningen har vi i familien min som tradisjon å knuse pepperkakehuset, nøyaktig den samme dagen hvert eneste år. Huset vi strevde med å lage og pynte, tidlig i desember, ble denne dagen til knuste pepperkakebiter og ja, godis for oss som enda ikke er lei sånne ting. Men nå må jeg hvile magen min, før den sprekker. Ha en fin kveld


3 kommentarer:

Kamilla sa...

så fin blogg :):)

Malin Christine sa...

jeg blir aldri lei:( ta med litt kake til meg!!!

Elise sa...

HAHA GODT Å HØRE :D unnskyld.. jeg har spist den opp. Men jeg vil gjerne bake kake med deg en dag! hihih