mandag 5. januar 2009

Avocado og druer

I dag viste termometeret minus 19 grader, så da kastet jeg ideeen om å dra i bakken, rett i søpla. Istedet sov jeg lenge, hentet historieboken min på skolen, kjøpe bursdagsgave til pusen, og dro på trening. Nå er jeg dau og isfrossen etter å ha gått hjem fra spenst. Men allikevel, jeg vil heller fryse og være sliten, enn å dra på SKOLEN I MORGEN! brr.

For øyeblikket sitter jeg og har akkurat spist opp det beste man kan spise etter trening - druer og avocado. Avocado ser temmlig ekkelt ut, og har en veldig spesiel smak. men, når du har vent deg til det, finnes det ikke noe bedre. Også er det veldig sunt da, masse Omega3 har jeg hørt. Hadde egentlig planer om å ta bildet av fatet fult av deilige grønne druer og den søte avocadoen, men det smakte så himmelsk godt at jeg rett og slett ikke rakk å ta bildet, før det var oppspist.

Nå skal jeg dusje, lese historie, og så på sas hotellet med gjermund for å spise bursdagsmiddag. Tror det blir en flott avslutning på en alt for rask, men veeeeeldig fin ferie.

Ingen kommentarer: