lørdag 27. desember 2008

Minus atten grader

Minus atten grader da jeg sto opp. ok, drøyt. værguden har tydligvis ikke hørt min bønn om mildere vær, så jeg prøver igjen. Vær så snill, gi meg nysnø og ikke fult så kaldt vær?

Dette blir et kort og kjedelig innlegg uten bilder og uten liv. jeg har det travelt, og skal rekke bussen til trysil som går 00.30. kjempe jippi å kjøre buss midt på natten, NEI! Kom akkurat inn døren hjemme i Elverum, etter en hektisk men koslig oslo tur. Dagen startet med vandring og handling med Anine fine kanine, og ble avsluttet med julemiddag hos onkel, tante og resten av storfamilien. Også mistet jeg bussen jeg egentlig skulle ta fra Oslo klokken 18.20 da. noe jeg ikke er særlig fornøyd med. vi blogges senere, for nå er jeg negativ og stressa.

Ingen kommentarer: