mandag 17. november 2008

Vaffel hjerter

Helgen var herlig. På søndag kveld savnet jeg familien min, og dro derfor en snarttur hjem til Elverum. jeg sov der, og måtte stå opp halv 7 i dag tidelig for å rekke skolebussen til Trysil.
Da jeg kom til Trysil gikk turen rett i bakken. I dag hadde de satt på alle snøkanonene i den eneste bakken som er åpen, så da ble vi jo veldig glade. ellerno. Hadde istedet railsession. det var funny, selv om jeg ikke klarte å sette det jeg prøvde på tusen ganger, og ble irritert på meg selv fordi jeg lærer så tregt.

Etter bakken var det skolen. Sofie lærte klassen en dans i treningsledelsen. Da hun og Mari viste oss dansen så den fabelaktig ut. Da jeg prøvde så den ikke fult så fabelaktig ut, men det var gøy fordet. Har ihvertfall funnet ut at jeg ikke skal bli noen danser når jeg blir stor!

Etter skolen stakk jeg og Pernille en snartur på spenst. Etter spenst var det vaffelaften hos Anine. Det var veldig koselig. vafler, sex and the city, top model og masse dirty details. love you




Da jeg kom hjem halv 11, kom jeg på at jeg hadde en norsk innlevring til klokken 12. Upsi. Hadde såvidt startet, så avslutningen ble masse rare setninger og en konklusjon uten noen samenheng. jaja, sånn kan det gå.

I morgen starter jeg ikke før halv 2. Digg, gleder meg til å sove lenge.
God natt jenter. Dere er best

Ingen kommentarer: