torsdag 20. november 2008

Ni dager til desember

Oppsummering av Torsdag
Startet halv 11 og fikk sovet noen timer lenger enn vanlig. selv om vi begynte senere fikk jeg det like travelt med å finne ut hva jeg skulle ha på meg, som ellers.
Kom meg da ned på skolen etterhvert - Tysk, Norsk og Historie. følte det var bortkastet tid av dagen, siden vi omtrent ikke gjorde noe som helst.

Etter skolen dro jeg og Lene ned til storbyen for å fikse noen småting. Var veldig koslig å henge med deg igjen Lene, lenge siden sist! Vi fant blant annet ut at vi (til tross for at Lene leker pirat med lapp over øyet) har det veldig bra for tiden.

Spiste middag hos Mari, laks, sykt godt!
Så også reklame for Jul i blåfjell på Nrk. Bare 9 dager til 1. desember, det kribler!
Dro hjem fra mari og begynte å måke snø. Har du noen gang gått på en lang rett strekning og følt at du ikke forflytter deg fremmover? sånn føltes det å måke snø i går. Jeg måkte og måkte og måkte, og ble aldri ferdig.

Da jeg tilslutt ikke orker mer, var det 15 min til jeg skulle på trening. Step/styrke på spenst. Sykt gøy. Ambefales.
Da jeg kom hjem spiste jeg et par mandariner, leste ikke treningsledelse men Cosmopolitan, og la meg.

Nå er klokken halv 9, jeg spiser mandariner, og stikker snart i bakken. Delicious!


Supergirl by Minor Majority

Ingen kommentarer: