søndag 30. november 2008

Penger i lomma

Kom blåne kom jente kom guuuuut
Snart kommer jula til blåfjell
Klinger i hei, klinger i li
Hei hå, må denne dagen bli fin.
Dagen før første desember

Fredag; Stresset max med å få levert norsken innen klokken 4. Da det var gjort la jeg meg ned på saueskinnet foran peisen og sovnet ganske momentant. klokken 7 dro jeg til Trysil, og hadde en veldig koslig fredagskveld. ooooo, sier du - oooo sier jeg!
Lørdag; første dag på jobb. Hadde bare minus tusen kroner i kassen da dagen var over, upsi! Men, på søndag var det 90 kroner i pluss. Så det må jeg nesten klappe meg selv på skulderen og si flink jente for. Er ikke så aller værst å klare å lure til seg mer penger fra kundene enn jeg skulle hatt, etter bare to dager på jobb! Nei huff, er vel ikke akkurat noen god egenskap det heller. Men det går seg nok til etterhvert :)

Nå drar jeg snart til Elverum igjen, for å feire at min kjære pappa har bursdag i morgen. Håper dere har hatt en like koselig helg som meg - for min var fabelaktig.Vi tuddles, og ikke glem blåfjell i morgen klokken 6!

2 kommentarer:

Sofie sa...

HAHAHAHAHAHA, mamman min er alltid lekker skal jeg si deg!

Elise sa...

hun er det :D